Hahahaha!

Anonym om Lack..:
Man får väl föfan tycka vad man vill Fucking rasse...


Den här väldigt fina kommentaren fick jag efter att jag dampat på några tjejer som stod och berättade hur dåligt Sverige var och sa att de lika gärna kunde bombas? Jag älskar mitt land och är fett stolt över att jag föddes här.
Ja tyck vad du vill, men säg det inte i min jävla närhet? Ni behöver inte säga det alls. Tänk vi har rinnande vatten, mat, skola, vård och allt men ändå är människor inte nöjda? Vi har det så mycket bättre än vad många har.

Plus anonym, du kan ju skriva ditt namn men du verkar vara en sånn där liten tangentbordsriddare som sitter bakom dataskärmen och leker stor men i verkligheten är du bara liten och svag.
Plus din IP Adress: IP-adressen verkar höra hemma i Sundbyberg, Sverige Flagga.
Pinsamt att ni inte säger vem ni är när ni tydligen vet vem jag är eftersom ni bor i samma kommun som mig :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0