Lack..

Okej visst man ska inte vara rasistiska som alla säger, jag fattar det. Men när man står i samma rum som mig och säger jävla HOR Sverige och säger hur jävla sämst landet är också sådant, jag kan inte undvika att bli så jävla arg.
Ni får fan respektera hur vi har det i Sverige, våra regler. Det här är SVERIGE och inte MOHGRJJREF landet, driver de med mig.
Jag har sådan lust att bara skriva så jävla oacceptabla saker nu, men jag håller det för mig själv, pallar inte bli stämplad för något.
Så innan ni säger något skit om Sverige och du inte är svensk i min närhet, TÄNK DIG FÖR!

FÖR JAG ÄLSKAR MITT SVERIGE, JAG ÄLSKAR MITT LAND, DU GAMLA O DU FRIA OCH DU FJÄLLHÖGA NORD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får väl föfan tycka vad man vill Fucking rasse...

2012-04-12 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0