Sveriges Äckligaste

Jag har inget och göra med Sveriges äckligaste, jag skulle inte kunna sjunka så lågt och skriva så om min syster och Jesper.
Jag har själv under många år blivit mobbad och inte känt att någon älskar mig, jag har inte en sådan ilska och är så iskall att jag skulle kunna göra en sånn där sak.

Martina: Du är min syster och jag skulle aldrig skriva en sådan sak om dig, du betyder för mycket för mig.
Den 17 september då jag träffade dig för första gången och vi blev vänner direkt, jag kommer inte glömma bort det!
När vi sen gick på hockeyderbyt tillsammans och stod där uppe och skrek och alla bara kolla snett på oss och vi bara skratta åt dem.
Jag har inte gjort det du tror jag gjort, jag har inte skrivit om dig, jag skulle inte göra så mot dig.
Sen att du lyssnar på Basse? Det är bara så sjukt du borde fatta mer, han som vill att du hoppar framför ett tåg och att du ska dö?
Jag skrev det där smset till dig igår för jag var förbannad och rädd att förlora dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0