´Jag saknar dig, jag saknar oss'

Jag har inte bett om att må så jävla skit som jag gör.
Jag orkar fan inte gråta mer!
Hur ska jag orka med all skit som händer och jag fattar inte hur jag ska stå ut..
Vart fanns den Guden som ni sa fanns?
Varför kan inte jag hitta honom, varför finns han inte där för mig?

En människa orkar inte allt, de orkar inte all smärta i världen.
Att behöva gå på Anti depressiva för att man har sånn ångest och ingen livs lust längre, det trodde jag verkligen inte att jag ska behöva göra.
Sen att behöva och gå och prata med någon jävla människa på BUP, ska de verkligen hjälpa mig?

Sen att diagnosen ADD är satt, det gör ju livet så jävla mycket bättre!!

'' Mamma du sa att du skulle gjort abort men att du var ung och dum och om det varit så hade du haft jobb idag. Du skulle gjort abort, jag ställer bara till med problem.''

Ni som hatar, här hör ni jag var inte önskad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0