Fyller år

Idag blir man 17 år, inte så mycket att skryta om eftersom det är ett år kvar tills man kan göra allt :( Fett tråkigt ♥

så tänkte lägga in den här och ha lite tråkigt :P

Jag har...
[x]snott den här listan
[x]kört skoter
[x]varit full
[x]varit kär
[x]hånglat med en främling
[x]skolkat
[x]älskar eller saknar någon just nu
[x]somnat i skolan
[x]Fått utegångsförbud
[x]tittat på en solnedgång
[x]sovit under stjärnorna
[x]blivit kittlad
[x]Nördat framför datan en hel natt
[x]uppträtt på en scen och gjort bort mig
[]blivit avstängd från skolan
[x]hatar mitt utseende
[x]gråtit mig själv till sömns
[x]fångat en snöflinga på tungan
[x]dansat i regn
[x]hoppat i en vattenpöl
[x]Är kär
[]varit otrogen
[x]fått snacka med rektorn
[x]har en bästis
[x]busringt (vem har inte haha)
[]sjungit inför publik
[x] Dricker
[]snusar
[x] röker
[x]haft sex
[]Född Italjenare
[x]Fuskat i spel
[x]Varit i knytnävsslagsmål
[x]Varit i en bilolycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0