Sommarlov

Blir sjukt jävla arg, för vi får sommarlov på fredag?
Vem i helvete kommer på att sätta att man får sommarlov på en jävla fredag medans alla andra får det typ en vecka tidigare?
Vi gör inget på lektionerna, sitter vid facebook och läser samma inlägg om och om igen.
Men ändå längtar jag till på fredag då jag ska ha fest i flaten, mitt evengemang på facebook.
Jag hoppas att många kommer dit och festar loss hela natten!

Sen min lillasyster ringer mig och frågar om hon får låna mina klackskor och jag säger nej?
Då får hon värsta dampen och säger att hon inte ska prata med mig mer, hon blocka mig från facebook och sa att hon inte skulle gå till balen för hon inte fick långa skorna?
Men det är mina skor och om jag säger nej då ska du inte få fucking damp i huvudet?

Att vi är vänner igen, det betyder mycket.. Jag älskar dig sjukt mycket ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0