Omg..

Jag orkar inte..

När du ringde mig så kom du inte ihåg mitt namn, du visste vem jag var men namnet hade du glömt bort. Det gör så jävla ont att veta och jag vill bara vara där, finnas där för dig hela tiden.
Varje dag hör jag din röst och jag mår så mycket bättre och jag blir varm i kroppen och vet att du ändå mår bra..
Att du själv nog inte vet att en tids begränsing på din död finns..

Morfar du är mitt allt, du är som min pappa.
Du är hård mot mig, du säger till mig, men du älskar mig över allt annat på denna jord.
Bengt Antfolk du vet nog inte hur mycket jag älskar dig.

Mitt hjärta slår för dig, jag kliver upp varje dag för dig.
Jag orkar leva mina dagar för jag vet att du finns där.
Jag sköter skolan och allt för att göra dig så jävla stolt.
Men när du sedan försvinner hur fan ska jag orkar?
Varför just du?
Kunde det inte hända mig istället, att du finns på jorden är allt jag vill.
Skit i mig, gud snälla ta mitt liv istället för hans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0