Humm


Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig och ingen annan stans.

Ja du det här med kärleken och skit, jag har gett upp hoppet om det för länge sedan.
Man blir ihop, man träffas och under kuppen kan man vara otrogen och man blir sårad och känner att man vill dö..
Ussh jag hatar känslan när det tar slut, även om det är en själv som gör slut med den andra.
Så det här med singel livet är helt fucking jävla super bra!
Du kan fan göra vad du vill och inte behöva kolla på telefonen stup i kvarten att din flick/pojk-vän har skrivit.

Ja, jag är singel.
Men det behövs fan ett under för att förändra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0