Rökning

Okej jag vet att röka är farligt inte bara för sig själv utan för sin omgivning också.
Men när man väl rökt en, så har man fastnat i den där hemska fällan som man trodde att man inte skulle hamna i.
Det blev licksom att man sa att '' Jag kommer inte bli beroende, jag kommer bara ta en till''.
Men det slutar med att man röker varje dag och ett paket för var dag som går.
Jag har fastnat i det här något jag trodde inte skulle hända, jag känner mig sur när jag inte har cigg.
Sedan när man bara är 16 år så är det jävligt svårt att inte kunna gå och köpa sina egna cigg, utan måste fråga vänner hela tiden.

Om ni nu röker vad röker ni då för cigg?

Själv röker jag:






Kommentarer
Postat av: jessika ♥ - | TÄVLING I BLOGGEN |

Pallmall och Marlboro :)



sv: Åh, tack så mycket. Jag mår jätte bra, hur mår du själv? :D

2012-01-12 @ 10:00:32
URL: http://jessikadewalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0