R.I.P

Det har varit ganska jobbig helt/början av veckan.
Som ni kanske märker har jag inte skrivit något, men det beror på att jag varit sjuk och sådant men främst över att en ''vän'' till mig dog i helgen.
Hon gick i min skola och jag prata med henne några gånger, jag kände henne inte jättebra, men det var ändå så att man kramade om henne och sa hej i korridorren.
När jag fick reda på det kom det som en chock, jag visste inte vad jag skulle säga.
Tänk nu kommer jag aldrig mer få se hennes glada leende när hon går förbi mig där i skolan eller att hon kramar om mig och säger ett glatt hej.
Hon finns inte mer och vad ska man göra? Jag har aldrig haft någon vän som dött förut, ändå stog hon mig inte nära och jag blev sjukt jävla ledsen.

' Håll dina vänner nära dig, du vet aldrig när du kommer förlora dem '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0