Igår

Igår skulle ''Dagens haff'' kommit upp, men tyvärr så var jag inte på bästa humöret, utan jag mådde helt enkelt skit dåligt!
Igår grät jag för första gången på väldigt länge, den känslan man får efter att gråtit och inte gjort det på länge är skit jobbig. Jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen någonstans.
Men man mår dåligt ibland och människor behöver kärlek och människor behöver visa olika känslor ibland. Man kan inte alltid springa runt och tro att allt är okej och bara le, men man ser egentligen att gråten är påväg att komma ut men man vet aldrig när den ska komma.
Man säger att man är svag om man visar att man gråter, men killar t.e.x som gråter och visar känslor är det underbaraste som finns, då vet man att det finns något annat där inne i dem än bara det man ser på utsidan.
Jag har verkligen haft ett jobbigt liv och jag kommer säkert sakta med tiden berätta vad som har hänt i mitt liv, jag är ett så kallat maskrosbarn och sedan förra sommaren och innan dess har mitt liv varit ett helvete.
Tycker ni att jag ska berätta saker som har hänt i mitt liv, ganska allvarliga saker? Kommentera och säg vad ni tycker!



 


Kommentarer
Postat av: MALLON.SE ♥

svar: åh tack!

jag mår sådär, du då?

2012-01-12 @ 09:08:00
URL: http://mallon.se/
Postat av: MALLON.SE ♥

svar: är förkyld som fan :/

haha aj då x)

2012-01-12 @ 09:28:33
URL: http://mallon.se/
Postat av: MALLON.SE ♥

svar: näe usch :/ fryser som fan, men har inte feber. va skönt! tack :)

2012-01-12 @ 09:33:17
URL: http://mallon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0