Godmorgon sötisar :*

Vaknar upp och är förväntansfull in för skolan, jag vet inte om det är fel på mig eller inte men jag älskar skolan faktiskt sjukt mycket. Igår slutade jag 10.40 och var kvar till klockan 13:00 för jag inte ville gå därifrån. Men vad ska man göra när man har så roliga vänner där och skolan är som ett andra hem för en?
Okej, kalla mig puckad eller vad ni vill men så känner faktiskt jag för skolan, förra året så var jag bara borta 3 dagar från skolan och då var jag sjuk.
Samma sak idag, idag vaknar jag upp och är sjuk och det tycker jag inte om.
För att gå hemma är en av de tråkigaste sakerna jag vet..


Så fint är det hos mig där jag bor :D!



Bjuder på den :P !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0