Dagens Haff

Okej då är det dags för dagens haff, eftersom inte killen svarade blev det två styckna. Den första :

Emilia Tronowski



Emilia är 16 år och är en helt underbar tjej.
Hon älskar att festa på helgerna och att supa det är en vardags sak.
Den högsta önskan är att hitta en kille, är du kanske svensk eller chilenare? Ja då har du chans på den här bruden.
För att komma till hennes facebook tryck på länken nedanför: (Så dags att haffa nu killar!)

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002841742496


Den andra:

Andrea Jansson

Hahahha jag dööör! :D Vafan ska man säga förutom att jag är fett awzum? hah, ne men jag är väll som vilken annan männiksa som helst, fast jag är typ största nörden, älskar dataspel. (!) Ehm, jag är 18 år, bor i vällingby och gillar att vara med kompisar, dansa, gejma och festa. Lol.. what more can I say? x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0