Till min bror

Inte till min riktiga bror, utan en som har blivit som min bror.

Allt var perfekt, du blev som en bror.
Men allt man föreställer sig är inte riktigt som man tror.
Allt blev som vanligt i vardagen igen och aldrig kan det bli samma som innan troligen.
Men jag ska försöka, jag ska göra allt jag kan.
För det är så att jag trivs bäst i din famn.
Men hur jag än försöker så kan jag inte komma på hur allting hände och varför det blivit så.

Men du blev min bror, en riktigt bra vän.
En som jag kan lita på och jag vill göra det än.

Jag kan bete mig konstigt och förlåt mig för det.
Men det som har hänt mig är ju ingen hemlighet.
Du stöttade mig när jag hade det svårt och därför känns det så hårt.
Att bråka med dig är som en mardröm för mig.
Och att få gråta hos dig är som lycka för mig.

Men du blev min bror, en riktigt bra vän.
En som jag kan lita på och jag vill göra det än.

Vad som än händer och vad som en sker.
Kommer du alltid att betyda mer och mer.
Du vet mina känslor, du lyssnar på mig.
Du tog hand om mig och jag känner mig trygg hos dig.

Du är min vän och jag kan aldrig låta dig gå.
kan inte rå för det, det är bara så ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0