Tack

Jag har inte mått så jävla dåligt på 7 långa månader, i fredags brast det.
Men man kunde inte vara med bättre vänner vid just det tillfället, för ni fattade direkt att nåt fel och försökte göra allt bra igen.
Jag mår fortfarande inte så jävla bra, men jag försöker ta dagarna som de kommer och går.
Att lämna er kvar på jorden, asså jag skulle sakna er för mycket.
Basse tack för att du fanns där i fredags när jag mådde sådär dåligt och höll fast mig, tack vare dig sitter jag här just nu idag.
Alexs tack för att du finns där för mig, förstår hur jag mår och stöttar mig.
Jag älskar er två så sjukt jävla mycket, ni två är änglar utan vingar.
Fatta hur glad jag är att ha er två där vid min sida, jag älskar er ♥

'' Mitt liv är slut för jag pallar inte leva, vill bli ängel för jag orkar inte leva ''











 







Basse Lybro ♥

Alexsandra Bajen Lind ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0