Lektion

Sitter nu här och har precis lyssnat på läraren som berättade vad vårat projekt var i 10 veckor framåt.
Vi ska starta ett företag och komma på namnet och loggan och hela skiten själva.
Visst har jag fantasi, men herregud vad svårt det här är? Jag trodde det skulle vara enkelt att så fort man knäppte på fingrarna så skulle man ha en idé som var super bra.
Men sedan börjar man tänka vad skulle chocka alla, vad skulle alla vilja ha. Ska det vara något roligt och vad använder ungdomar mest?
Det jag är rädd för är att jag kommer på något och sedan efter någon vecka kommer på att det kanske inte var det här jag ville göra och måste börja om hela skiten.

Kan inte någon hjälpa en förvirrad liten tjej? Så kommentera och berätta vad jag skulle kunna starta företag inom.
Om ni sedan har en blogg den som ger idén får sin länk uppe på min blogg, annars så blir jag bara glad om ni ger mig en idé :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0