Kritik

Visst tål jag kritik och allt, men snälla jag har en egen vilja och min vilja är att inte tycka om polisen för vad de har gjort.
Igår fick jag höra av ganska många att jag var dum i huvudet och sådant och att jag inte skulle få göra det och det här om jag inte ändrade min åsikt.
Men snälla bor inte vi i Sverige där man har egna åsikter ett frittland? Tydligen får man inte tycka vad man vill.

Aja, skitsamma idag har jag haft samhällskunskap och snackat om ideologier och partier, det är jobbigt när man står för ett parti så hör man vad alla snackar om det partiet i klassen. Jag har sådan lust att gå därifrån och inte komma tillbaka.

Ajja blogg u later babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0