Idealen

Jag fattar inte riktigt det här med idealen. Varför finns du, vad vill du oss, du gör bara ont här i samhället, försvinn! Ungdomar i dagens läge är så sjukt utseende fixerad och måste följa idealen. Om man är för smal så har man anorexia, om man är mullig så är man tjock. Man kan inte säga att det finns en normal kroppsbyggnad, för allt är bara fel.
Tjejer idag blir helt fucked up och helt blinda och måste se ut som de gör i tidningar. Sen om man är på en fest så brukar det oftast vara den smala tjejen med 100 kg smink som får killarna att lockas runt omkring än.
Sen står man där är lite halvt mullig och känner sig jävligt obekväm över att se alla tjejer som är pinnsmala.

Vet du vad jag tycker?
Va dig själv ingen annan, hellre bli hatad för den du är, än att bli älskad för den du inte är.
Jag kör mitt egna race, jag ser ut som jag vill och har hur mycket och lite smink jag vill. Det är så att jag vill bara vara mig själv för jag vet att efter längden funkar det. Människor runt omkring ''Älskar mig'' för den sjuka humorn jag har och att jag vågar sticka ut på det sätter.
Fast även jag har blivit så där fucked up och hatat mig själv och vill bara dö för jag tycker att jag är tjock och ful och ingen tycker alls om mig.
Jag försöker varje dag intala mig själv, jag är vacker på mitt sätt, kanske inte alla tycker om mig men jag nöjer mig med de människor som älskar mig för den jag är.

Jag föddes inte för att göra er nöjda, jag föddes för att vara jag.


' Jag kanske inte älskar mig till 100% men jag jobbar på det dagligen '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0