HAHAHAHAHA

Basse jag skrev inte Emo sms till EMELIE jag sa bara att jag inte ska vara vän med henne längre. För du har sagt att alla jag träffat dig genom dig ska inte vara min vän längre

Jag skickade till alla som jag träffat genom dig igår, det är bara och prata med dem.
BETE DIG DIN JÄVLA SOPA

Prata inte med mig med Sonny jävla cp unge driveru? Har du problem, ja det har du jävla tangentbordsriddare get a fucking life.
JAG ÄR ETT GNAGARSVIN OCH DET STAVAS - > VANESSA!!!! JÄVLA HORA!

Du sa jag är så trött på och höra ditt namn, vet du? JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT DU LEVER!


Kommentarer
Postat av: johannasperspektiv ♥ alla får en länk ♥

Var gärna med och tävla om att bli veckansblogg.

Läs även hur du med 100% säkerhet kan få en länk!

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment

2012-04-28 @ 23:38:54
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Postat av: basse

då kör vi igen.



har du lust å möta mig då om du säger att jag är tangentbordsriddar

kan lova dig att du kommer få en sån fet örfil att du inte kommer kunna gå.

snorunge skriv inte om mig på din äckliga blogg.

2012-05-14 @ 15:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0