FML

Jag önska att det fanns en klocka som man kunde vrida tillbaka tiden med och förändra saker.
Varför ska saker hända och varför ska ens liv bli så jävla skit som det är?
Man tror inte att en människa kan lida så mycket, men när man är i den situationen så ser man det finns.
Jag trodde att mitt liv skulle förändras, och det gjorde det i 6 månader, jag hade er där vid min sida, ni va de enda för mig.
Men nu jag vet inte, jag vill inte längre, jag orkar inte längre.
Vem fan bryr sig? Ingen verkar det som, för vem fan finns där  för en? INGEN..

Din bästa vän kan också hugga dig i ryggen, de har också bästa vänner och de också bästa vänner.

Trodde inte man kunde bli så glad, ledsen och arg på samma gång över att höra en röst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0