Blö

Sitter i skolan och ska göra en jävla uppsats om folkmordet i Rwanda, det ska vara inlämnat om 5 veckor och jag vet knappast vad det här handlar om. Visst har läst och hutser och tutiser och jag vet inte allt, men tror inte det riktigt kommer fastna i huvudet på mig. Men man får göra det bästa av situationen.


Just det:
Ni är många som säger att jag ljög om det här med mitt ex och att jag överdriver så jävla mycket.
För det första varför skulle jag ljuga om att en människa har misshandlat mig och verkligen förstört mitt liv som han gjorde.
Jag trodde inte att det fanns så onda människor, att de var så blinda och bara kunde slå och slå och inte ha något samvete alls.
Sen att man slår sin flickvän, jag fattar inte riktigt det.
Du sa att du älskade mig, att jag var din värld att jag betyde allt i din värld, men då undrar jag hur du kunde göra så mot mig?
Snart 1 år har gått och jag frågar fortfarande mig själv vad jag kunde gjort för fel, om jag inte var bra och om jag gjorde något.
Men kan inte komma på något, för jag gjorde allt i min värld för att göra så du var glad.

Men nu är det över och jag har vänner och familj som stöttar mig så otroligt mycket genom alla livets svåra stunder.

''Jag bad Gud att ta bort alla mina falska vänner, sakta men säkert börja mina bästa vänner försvinna''




Kommentarer
Postat av: basse.

största lögnaren som finns.



du har aldrig haft några vänner.

2012-04-18 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0