Basse




 Basse Eftersom du nu tydligen läser min fucking blogg, så läser du nog tydligen det här också!

LÅT MIG VARA, jag blockade dig från facebook och raderade ditt fucking nummer för jag inte ville ha kontakt med dig, men du läser min blogg och här kan jag inte blocka dig ifrån.
Du är så jävla töntig som håller på som du gör, bli vän med mitt ex kallar mig mytoman sen har du inga bra förklaringar varför du helt plötsligt börja hata mig?
DRA ÅT HELVETE SLUTA LÄSA BLOGGEN SLUTA KOMMENTERA FÖRSVINN UR MITT LIV OCH HÖR ALDRIG AV DIG IGEN FATTAR DU?


Kommentarer
Postat av: basse

klart jag gör?

måste ju se alla dina lögner.

du behöver inte leka att du är ledsen å bla bla bla. för ingen bryr sig om dig de kan jag lova dig.

2012-04-22 @ 15:36:38
Postat av: basse

å vem va de som smsa mig sist?

å vem va de som ringde min kompis?

asså va tror du seriöst. du har inga kompisar kvar asså

2012-04-22 @ 15:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0