Sådär

Eftersom det har varit strul med bloggen så försvann sjukt jävla många inlägg.
Därför tänker jag sätta in bilderna som försvann förut och berätta lite kort om det som har hänt:
Varje helg har det varit hinka med massor av awesome människor som är fett underbara. Dem är dem snällaste människorna på denna jord så inget mer om det.


Det här var i helgen med fett awesome människor.
Basse, Jack & Turken


Olsson, Kelly & Basse

-
Basse, Näsan, ögat & Martina


Jag och Basse.. Ingen kommentar asså xD!


Jag och Kaggen.. Jag fick tydligen inte röra hans öl o_O


Olsson, Grassmus, Jack, Basse, Emelie, Emilia & Jag :)!


Okej mer bilder och uppdateringar kommer komma, så läsare klaga inte över den dåliga uppdateringarna ;)!


Kommentarer
Postat av: BassE

hahhahah jag e med varje helg :D

2011-11-22 @ 14:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0