Basse

Okej har redan skrivit om två andra sjukt otroligt älskade människor och här kommer en till.

Jag har känt han vad är det 4-5 månader men han är ändå som en bror för mig, en dryg storebror, men det är väl så dem ska vara eller?
Ja men vad ska man säga han är en fett roligt kille som får en och skratta hela tiden.
Som sagt Basse du var snäll mot mig i min logg och nu skriver jag ett helt inlägg i min blogg om dig, känn dig hedrar nu.
Vad ska man säga han är inte som vanliga killar lite av den udda arten, men på en jävligt bra sätt. För om man var som alla andra så skulle man inte vara unik.
(Skriver ofc bara om unika människor här i bloggen, så du är tydligen det!)*
Han är snygg, söt och världens underbaraste kille :D!



Basse Krallig Järnkamin Lybro ♥

[Den coolaste och tuffaste killen också]


Kommentarer
Postat av: BassE

:D

2011-11-22 @ 14:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0