Morsning

Godmorgon alla bloggläsare.
Idag dra jag mamma och lillebrorsan till stranden!!
Vem tusan kan undgå att åka till stranden en sånn här dag?
Ska försöka göra en deal med mamma och fråga om jag får ta med mig systemkameran.
Dock tror jag det blir ett stort nej.
Det är för mycket människor och när man bara vänder bort blicken, ja då är den hej då för min kamera.

Slänger in några bilder så min blogg inte bli tråkig :D


Foto: Vanessa Mac Pherson (Jag)


Foto: Vanessa Mac Pherson (Jag)



Foto: Vanessa Mac Pherson (Jag)

//Vanessa Mac Pherson


Kommentarer
Postat av: moster

di är jättefin på fotona du har tagit på dig.Ta några foton på dig med håret uppsatt du har så vackert ansikte.Skall titta igenom lite mera i din blogg det är ju en del. puss moster.

2011-07-06 @ 19:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0