Jag hörde..

Jag hörden skräcken i din röst.
Skärcken som säger ''Jag kommer att bli lämnade ensam''.
Jag vet lika bra som du att ingen av oss vill bli lämnade ensamma.
Vad ska man göra? Jag mår sämre nu när jag fick höra din röst.
Det var något helt annorlunda med den, som om du menade allt.
Jag blev glad när jag hörde den, men sedan blev det som att det var tungt att andas.
Jag fick en stor panik, att veta att jag inte är där med dig nu.
Du började prata om planerna vi satt upp för sommaren.
Jag vill jag lovar jag vill!
Men hur fan ska man undvika det där?




Jag vill bara upplysa att bilderna på denna blogg är tagna utav mig eller lånade från människor!
Det är strängt förbjudet att ta bilderna och det är stort (c) på alla mina bilder!

//Bortappad flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0