Poet?

Sätter kniven mot handleden, känner hur blodet börjar rusa.
Du döda min själ och tog mitt liv, frustrerad över allt tid.
Jag hatar dig och jag hoppas du brinner i helvetet, att du aldrig kommer se dagsljuset.
För jag är här och nu och jag lever precis som du.
Jag är en människa och jag har rätt till att göra vad fan jag vill.
Du är inget mer än ett litet kräk, du är fan inget värt!
Lyssna noga på mina ord, för jag har fan fått nog.
Kom inte tillbaka, hör inte av dig, du är ett minne blott för mig!

Jag ser hur blodet rinner sakta för min hand, slår i golvet och blir en rand.
Vill bara blunda och aldrig mer se, vill bara försvinna och aldrig mer le.
Tystnar för ett bottenlöst hål, kan varken höra eller be.
Livet är komplicerat på alla hörn, en jävla bön.
Du tror att du var så mycket bättre men vem fan var du?
Jag är Vanessa och jag lever idag.


Kommentarer
Postat av: B

du skriver fint..

2011-08-03 @ 01:00:22
Postat av: spelar ingen roll

Du är helt jävla underbar! Skriver fantastiskt, ser bra ut, verkar riktigt snäll. Har jag chans på dig?



Puss! <3

2011-08-03 @ 15:32:46
URL: http://bajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0