Juicy Counter tävling



Jag är med och tävlar om fina priser från Juicy Counter

Peace love                                        

Ditt inre blomsterbarn ropar
såklart efter Peace, Love &
Couture!
Du skulle hellre strosa
längs Malibus stränder än att åka
på en shoppingresa till Milano, vilket
stämmer precis överäns med din
bohemiska chica stil. Frossa i färska
blommor och svartavinbär i Peace
Love & Couture - för den
frisinnade fashionista!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min motivering: Jag läste alla 4 olika stilar och kände på något vis att jag hade spår utav alla stilarna.
Men jag kände mest igen mig i Peace Love.
Om jag skulle välja att åka på en resa skulle de bli till ett varmt land med kilometer långa stränder.
Att man bara känner hur man sakta sjunker ner i den varma och mjuka sanden.
Såklart jag älskar att handla kläder men inte så att jag kan kalla mig för en Shoppaholic.
När jag hör ordet bohemisk så tänker jag direkt på färger och mycket olika mönster.
Om man ska ha en stil inom bohemisk så ska man verkligen våga sticka ut och inte vara orolig över vad en annan människa säger om än.
Jag älskar färger och massor av olika mönster.
Jag sätter gärna på mig blommiga tröjor/klänningar och randiga, prickiga eller vad som helst!
Naturen står mig nära hjärtat.
Jag kan inte låta bli att fota en blomma om jag går förbi den.
Eller att plocka ihop en blombukett och sätta den hemma på köksbordet.
Peace Love är verkligen än parfym som har sin lilla 'information' som att den sticker ut och vill vara sig själv.
Den försöker inte vara någon annan än sig själv.
Den tycker inte om att vara i centrum utan sätter sig helst själv på en klippa vid havet och kollar hur solen sakta går ner.
Jag tänker inte skriva att 'jag' är den värdiga vinnaren, för det vore inte rättvist.
Det finns många värdiga vinnare och jag behöver inte vara just den.
Jag skriver bara vad jag tycker och tänker.


Vill du vara med och tävla?
Då tycker jag du ska trycka in på länken här nedanför.

http://juicycouture.carolinesmode.com/

//Vanessa Mac Pherson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0