Varför?






Jag har inte bett dig att älska mig, jag har inte bett dig att tycka om mig.
Du väljer själv hur din väg ska gå och vad som händer i framtiden.
Men att du pratar skit om mig är det lågaste man kan göra?
Du tror att du är så jävla cool att du är bäst, men för i helvete väx upp du är så sjukt patetisk!
Jag pallar inte att bakom ryggen få höra de orden som kommit från din käft och som möter mig.
Att kalla mig Hora och verkligen in för alla är det verkligen så man gör för att bevisa att man hatar en?
Om du verkligen inte vill att jag ska finnas i din närheten säg det då till mig och inte till någon annan.
Om du hatar mig så pass mycket prata inte skit om mig bakom ryggen på mig utan säg det till mig face 2 face.
Jag trodde att människor kanske kunde vara annorlunda men va fan alla är precis samma äckliga pack.
Det hjälper verkligen inte att älska människor det gör bara att man tar avstånd och försvinner mer och mer och kan inte lita på någon inte ens på sig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0