Shulän

Tjuu alla läsare,vilken vacker morgon, tror jag? Har sjukt ont i min hals och känner mig fett nere..
Jag har typ förstått att man nog inte ska vara ute så jävla mycket som man är eller jo, kanske behöver mera kläder bara (?)
Har haft en fett awesome helg, först var vi hemma hos BÄSTA ALEXSANDRA och hade det så jävla awesome hela kvällen. Somnade ute på balkongen, sen kommer Basse ut och väcker mig, så får jag ett adhd piller så blir jag fett hyper O_O...
I lördags var också fett awesome först gick vi i demostrationen FÖR okej FÖR?
Sen gården och såg LUCIANO spela och han var så jävla grym!
Sedan Black army lokalen med bästa människor ♥


[Mina bitches]


(Mina två älskade systrar, KÄRLEK T ER ♥)


(Alexsandra, så jävla vacker gumman!!!)


(Basse, Felicia och Emelie SÅ SÖTA Mina puttibuttidutti (?) Hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0