Mange bjuder

Satte upp en status på Facebook som lyder:
Om 50 gillar så går jag in o en mataffär med en kundvagn fyller kundvagnen med massor av saker. Går till kassan går förbi och skriker 'Mange bjuder'. Filmbevis!
Det slutade med att 51 styckna personer gillade den och nu är det bara för mig att bege mig till en affär och spela in den här väldigt roliga videon (?)
Så Basse ska filma mig när jag gör det här idag, lite senare så det kommer komma upp en video här på bloggen när jag gör det också.
Så lite smått sur på de som gillade statusen (för stunden) :) <3

Tagga in för imorgon då jag har skolavslutning och det väntar ett underbart jullov som ska bli så awesome med människor jag älskar <3
Sen på kväll är det DERBY och jag är så sjukt jävla taggad!
AIK I MITT HJÄRTA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0