Erik ♥

Jag är nog en av världens lyckligaste tjejer om jag nu inte är det...
Jag blev tillsammans med min älskade pojkvän Erik den 11 December och det är det bästa som har hänt mig!
Om jag fick vrida tillbaka klockan skulle jag nog valt att ha han som min redan från början att han skulle bli den första som var där för mig!
Han drog upp mig från min sorj och gav mig ett nytt liv så jag kunde starta om från hela början!
Jag var väldigt för att säga: ' Jag kommer aldrig få en pojkvän, det spelar ingen roll har mina underbara vänner'.
Men jag hade tydligen helt fel, jag trodde att ingen skulle älska mig att det var fel på mig men jag hade helt fel.
Erik du betyder allt för mig du är min ängel jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0