PRIDE

Seriöst fy fan va roligt jag har haft det på de här två senaste dagarna!
Det är helt galet, jag har inte haft såhär roligt på typ ett år eller mera!
Det var fan skönt att göra det jag gjorde ;D!


Livet är en komplicerad sak, men stå på dig med ryggen rak.
Jag vet vem jag är, det har jag mig lärt.
Dagar kanske kommer och går, du kanske fäller en liten tår.
Ryck upp dig hjärtat, jag står inte ut att se dig med denna smärta.
Le istället för vem du är, och inte för vem du inte är.
Ta dig loss och blicka framåt än att se tillbaka från gårdagen.
Låt inget stå framför dig, det har någon gjort för mig.
Skit i allt och fucka upp denna natt.
I am a bitch and I am proud of it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0