Jag vet jag vet..

Igår var det allmänt struligt hemma! Så det var väl typ den andledningen till varför jag inte bloggade igår kära läsare!
Igår skulle egentligen jag och min lillasyster åka in till sista dagen av Pride för att, ja leva livet. Men så klart när man vaknar så öser regnet ner än någonsin och ja det gick inte att åka in då.
I natt vaknade jag iallafall utav ryggsmärtor så jag fick knarka ipren och sitta uppe! Har inte lika ont längre men har lite svårt att gå och sådär, annars mår jag super duper bra :) !

Jag är lite flumm just nu, kanske är det för jag är trött eller kanske är det för jag har så tråkigt :( !

Här kommer lite bilder jag tog med webcamen alldeles nyss. JAG VET SER WEIRD UT,men är trött och gick nyss typ upp :'(!


' Bakom ett leende så gömms livets gåtor '


V a d  f a n  g ö r  j a g  m e d  ö g a t ?







Love till er alla :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0