Hum...

Jag skulle börja skolan imorgon, alla var där och vi fick busskort och lite information om de kommande året.
Så får vi reda på att de inte gjort något schema och att istället för att vi skulle gå till skolan den här veckan så fick vi vara lediga till och med måndag.
Jag tror inte jag var den enda som blev så jävla glad, för när jag kom hem hade alla från skolan skrivit om det.
Du vet mobba alla andra som går i skolan och inte får vara lediga typ en hel vecka till!

Jag vet att uppdateringen har varit lite på den sämre sidan nu, men det kan vara för att jag är med mina vänner ganska mycket och min mobil fuckar lite med det där med internet, därför kan jag inte ens mobil blogga..

Ni får nöja er med lite roliga bilder/video..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0